Tesztelj és mondd el a véleményed!

cd_kicsi

Előfordul, hogy egy cég nem csak népszerűsítés, hanem fejlesztés céljából kérdezi meg a véleményem. Legyen szó csomagolásról, sajtóanyagról vagy akár az összetételről, érdekli őket mi az amin változtatnék. Egyrészt számomra ez egy óriási dolog (mondjuk megtiszteltetés), mert a legtöbb esetben látom, hogy tényleg történik is valami, másrészt nagyon díjazom, hogy nyitottak a változtatásra. Így van ez a CD termékekkel is. Kihasználva a lehetőséget, arra kérlek benneteket, hogy teszteljétek le az itthon elérhető termékeket és mondjátok el Ti is a véleményeteket!

a Rafflecopter giveaway

Nem kell mást tennetek, mint augusztus 16-ig helyesen válaszolni egy kérdésre, amit megtaláltok a fenti “dobozban” minden információval együtt. Öt csomagot fogok kisorsolni, amit a CD juttat majd el a nyerteseknek.

Nyeremények: 5 CD termékcsomag CD feliratú textilzsákban. Mindegyik tartalmaz: 1 CD vízililiom tusfürdőt, 1 CD gránátalma golyós dezodort, 1 CD gránátalma pumpás dezodort,  1 CD vízililiom golyós dezodort, 1 CD vízililiom pumpás dezodor, 1 CD vízililiom aeroszolos dezodort, 1 CD Aloe Vera deo-balsamot, illetve egy CD textilzsákot.

Végül pedig megosztanék még veletek egy érdekes eredményt a CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett kis reprezentatív felmérésből, kíváncsi vagyok mit gondoltok az eredményről!

CD_infografika_zold_20150625

“Vásárlásnál elsősorban az árcímke alapján döntenek a magyar nők, emellett a termékek  összetételét és eredetét is kiemelten nézik: a válaszadók 83 százaléka jelölte meg az árat fontos vagy nagyon fontos döntési szempontként, a kozmetikumok összetevőit 72 százalékuk értékelte hasonlóképpen. Ezeket a termék eredete, származási helye követi a fontossági sorrendben 62 százalékkal, majd a különböző védjegyek és jelzések (például állatokon nem tesztelt, bio, vegán, alumíniumsó-mentes stb.) megléte 53 százalékkal.

Érdekesség, hogy a válaszadók csupán felének a döntését befolyásolja jelentősen a márkanév, míg körülbelül harmaduknak fontos csupán a választásnál a csomagolás, illetve a termék kinézete. Nemcsak az árat nézik meg a nők, hanem összességében is odafigyelnek arra, mennyit költenek szépségápolási termékekre. Erre utal legalábbis, hogy 43 százalékuk havi 2500 forintot, vagy annál kevesebbet, míg 40 százalékuk 2500 és5000 forint körüli összeget szán erre a célra. Ennél többet csak a nők 17 százaléka ad ki havonta szépségápolási cikkek beszerzésére. A CD korábban – 2014 decemberében – Ausztriában is felmérte a nők vásárlási preferenciáit, ott némileg mást mutattak az eredmények. Nyugati szomszédunknál az ár csak a negyedik legfontosabb döntési kritérium volt, és megelőzték a termék összetételével összefüggő olyan szempontok, mint a bőrtípusnak való megfelelés, az illat, vagy a termék hatékonysága.”

  • Vicze Katalin

    Kész :) Szuperül hangzik amúgy ez a márka! Kíváncsi vagyok, hogy milyen.

    • Odil

      Személy szerint a zöld kupakos dezodort szeretem, a tusfürdő teljesen jó, de a pumpás és golyós alkoholos, azon kell változtatni :)

  • Ana

    Nem rettegek az alumíniumtól, sem a szilikontól vagy az ásványolajtól, de a márka kommunikációja nagyon szimpatikus – az alumíniumról és az állatkísérletekről szóló cikke hasznos, a termékek pedig egy mini-Krémmániában vannak összetevőkkel, véleményszekcióval. Így kéne mindenhol.

  • jikka

    ezek szerint egyre tudatosabban vásárolunk kozmetikumot.
    meg voltam róla győződve, hogy az ár után még mindig a márka alapján választunk, de örülök, hogy nem ezt mutatja a felmérés.

    • Odil

      Azért az a havi 2.5-5e Ft sokat elárul. Szerintem nagyon lassan de azért van javulás :)

  • Lolli

    De jó kis játék, köszönjük szépen... ;)

    • Odil

      Igazán nincs mit! :)

  • Szabóné Rizmajer Erika

    Sajnos nem talàlom a “dobozt” ahol vàlaszolni kell a kérdésre!!! :-(

  • Szabóné Rizmajer Erika

    Sikerült!!!!

    • Odil

      Ne haragudj, csak most jutottam idáig, de akkor örülök :)

Leave a comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..